Lesson Report Primary-1 March 22nd

Hello Class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Saturday, March 23rd, 2013.
It's sunny and warm today.
きのうのレッスンでは、Picture DictionaryでDinner のときに食べるものの言い方を練習しました。
いろいろおいしそうなものがありましたね!
Up and Awayでは、Jimmyがしていることをクイズで復習しました。
行動の言い方がよくできるようになりましたね。
Readerでは、Grandpa LeeとSunnyは動物園にやってきました。
こんどはどんなことが起こるのでしょうね?

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 30 Dinner at the restaurant
Write the words in the alphabetical order
The Sushi Chant
Up and Away Student Book
Unit 28 In the morning
In the afternoon
In the evening, At night (pp. 63-65)
Workbook Unit 28 (p. 40)
Up and Away Reader 2D Sunny's lucky day (pp. 6-11)

See you next week!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿