Lesson Report Junior-1 November 2nd

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Tuesday, November 3, 2015.
It was sunny and beautiful today.
What are you doing now?
Are you doing your homework now?
昨日のレッスンでは現在進行形の使い方をいろいろな質問の形で練習しました。
上手に応答ができるようになりましたか?
Engageでは、New YorkについてのReadingの内容をさらに細かく学習しましたね。
少し難しい表現もありましたが、みんな音読も頑張りました!
Leoの町についてのListening にも挑戦しました。
You did a good job!

<Lesson Review>
Chapter 7 Unit 1
Grammar and Communication-4 現在進行形の疑問文
Exercise-4 #1, 2, 3, and 4-a
Engage  Unit 4  Reading  New York  #3
Listening  Leo's hometown
Write about his town.


Have a great week.
See you on Friday!

Towako and Miharu

0 件のコメント:

コメントを投稿