Lesson Report Primary-1 November 10th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's November 11, 2015. 
I'm so happy !
It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 13(4) を学習しました。
2チームに分かれ、15個の単語を覚えました。
一人一個の単語をボードに書きました。Good work everyone!
This is Phonics 2ではUnit 3 P42,43,44を学習しました。
自分を試す機会となりましたが、いかがでしたか?
まだ不安なところは復習をしておきましょう!
絵カードと単語カードをマッチングするゲームはサポートタイムでしました。
Up and Away Student Book Unit24What color is?を学習しました。
次回は応用編をやります。
Up and Away reader book 1C P1-8の音読練習の復習をしました。

<Lesson Review>
 Picture Dictionary Topic 13 (4)
Sing the chant
Play memorizing game (2 teams) Each student ; recite 2 words, learn spell for
one and write on board
This is Phonics 2,    Unit 2  Do P42, 43, 44
Up and Away student book Unit 24
Up and Away reader book Read 1C  review P1-8

Have a great week! 
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿