Lesson Report Primary-1 September 24th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Tuesday , September 24th, 2013.
It's cool today. Autumn at last!
Picture Dictionary Topic 11 , Breakfast Timeの単語を復習をしました。 
先週まで発音しにくいと言っていた単語も上手に言えるようになりました
Breakfast Song のリズムにも慣れましたね。
Good work! Spelling も忘れずに練習しましょう!
Up and Awayでは Colors にチャレンジ。 
新しい単語を使って文を作るのは大変でしたが次回も復習しますので安心して頑張ってください。
Readerでは The Zoo を読みましたね。 

<Lesson Review>
Picture Dictionary
Topic 11 Breakfast Time
Work sheet
Song Breakfast Chant
Up and Away Student Book
Unit 22 (p. 52-p.53)
Reader 1C The Zoo

Have a good week ! I look foward to seeing you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿