Lesson Report Primary-1 December 1st

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's December 2, 2015. 
It's sunny today!
Picture Dictionary のTopic 15(2) を学習しました。
単語暗記ゲームもよくできていました!Wow!
This is Phonics 2ではUnit 4 P53 のChant を唄いました。
P56,57を学習しました。リズムをつけて読むテクニックもばっちりでした!
Up and Away Student Book Unit 28 P64 What's your name? を学習しました。
お隣さんに質問もよくできていました。
Up and Away workbookの P39 Bを解きました。
Up and Away reader book 1C を最初から音読しました。
皆とても上手にできていました!頑張った自分をほめてあげましょう。
次回はNaughty Monkeyに入ります。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 15 (2)
Sing the chant
Memorize 2 words and write one on the board
This is Phonics 2,    Sing P53,  Do P56, 57
Up and Away student book Unit 28, P64  What's your name?
Up and Away workbook P39 B
Up and Away reader book 1C Read out loud individually once. 
Then read together and complete book.

Have a good week. 
Please don't get sick!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿