Lesson Report Primary-1 August 22nd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? How was your summer vacation?
It's Saturday August 23, 2014.
It's sunny and very hot today!
Picture Dictionary のTopic 8 Getting Around (1)に入りました。
新しい単語に早く慣れましょう!たくさん練習してください。
This is Phonics Unit 4 P27を学習しました。 
CDを聞きながら穴埋め問題を解くのは難しかったと思います。
復習しておきましょう。
Up and Away student book Unit 27 My/Yourを学習しました。
文作りも良くできていました。Workbookも良くできました。
Up and Away Reader Book 1B P10, 11, 12を音読しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 8 Getting Around(1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics   Unit 4  Vowels P27 Listen to CD and fill in blanks
Up and Away student book Unit 27 My/ Your
Up and Away workbook P39 (A)
Up and Away Reader 1B Read P10,11,12 (practice and present)


Have a great weekend! See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿