Lesson Report Primary-2 August 29th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday August 30, 2014.
It's cloudy today.
Picture Dictionary Topic 33(3) African Plains では単語のスペルを暗記して発表してもらいました。
他の生徒と同じ単語が重なるのはNGでしたが、皆良くできました!
Wonderful work everyone!
This is Phonics のプリント polite vowels (3)を学習しました。
Sea, bee等のスペルにも注目しましょう。
Grammar Starter では Chapter 7のexercise 3,4を解きました。
City + s =  cities ,  tomato + s =  tomatoes 等。復習しましょう!
l  Good work on your summer vacation homework! J
 
<Lesson Review>  
Picture Dictionary Topic 33 African Plains(3)
Sing chant
Memorize and write word on board
This is Phonics  P61 Polite vowels  (プリント)
Grammar Starter  Unit  7  Plural nouns P29 exercise 3,4
Up and Away reader book 3B P20,21,22,23


See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿