Lesson Report Primary-2 February 17th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, February 18, 2015.
It's wet and very cold today!
Picture Dictionary Topic 45 (1)を学習しました。
Grammar Starter Chapter 15 Do, doesで始まる文作りを復習しました。
皆良くできていました。Good work! 
まとめのChapter に入りました。今日は a , an, some の復習でした。 
Up and Away reader book 3D P14-15 の復習プリントを読んで、解説をしてから問題を解きました。 
Bridge Work Starter P5, 6, 7を完成させました。
クラスメートの名前を英語で書く練習をしました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 45(1) 
Sing chant
Write new words in notebook
Grammar Starter  Unit 15 (review chapter)  Do P72  exercise 1, 2, 3
Up and Away reader book 3D  REVIEW work sheet P 14, 15
Bridge Work Starter  Complete P5, 6, 7


Have a great week! Stay warm!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿