Lesson Report Primary-1 February 24th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's February 25, 2015  Wednesday. 
It is sunny today.
Picture Dictionary のTopic 23 (3) を学習しました。
パズルのプリントはできましたか?次回は新しいTopicに入ります。
This is Phonics 2 Unit 3 P40-42 を学習しました。
単語がたくさん出てきました。
毎日いくつか覚えたら一週間にいくつも覚えられますね!Good luck!  
                   
Up and Away Reader Book 2B P27-29 のReading Comprehensionを学習しました。
問題がたくさん解けましたか?

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 23 (3)
Sing the chant.
Say your favorite word from list
This is Phonics 2  Unit 3  P40, 41, 42
Up and Away Reader book 2B  P27, 28, 29 Reading comprehension 
Read out loud and repeat.

Have a great week! 
See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿