Lesson Report Primary-1 June 11th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, June 12th 2013.
It's rainy today.
きのうPicture Dictionary では引き続きTopic Vegetable Party でいろいろな野菜の名前を練習しました。上手に発音ができるようになってきましたね!
Up and Away のテキストでは、I am ... I am not ... など、「私は・・・です」「私は・・・ではありません」
の復習と、You are, You are not, Are you ...?  など「あなたは・・・です」「あなたは・・・ではありません」「あなたは・・・ですか?」の言い方を練習しました。
次回からはいよいよReader Book に入ります。
英語でお話を読むのは楽しいですよ!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 5 Vegetable Party
Spell the vegetable (Oral practice)
Worksheet #1
The Vegetable Song
Up and Away Student Book
Unit 8 I am..., I am not ... Review
Unit 9 You are/You are not/ Are you...? (pp. 19-22)

See you on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿