Lesson Report Primary-2 June 14th

Hello Class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Saturday, June 15th, 2013.
It's sunny today.
きのうからPicture Dictionary では、Desertsのトピックに入りました。
砂漠にいる動物や植物のことばを練習しましたね。
Grammar One では 's の使い方を確認しました。
みんなよく理解できましたね!
Reader では、いろいろな白い動物が登場しました。
Greenland は興味深い場所ですね。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 37 Deserts
The Lizard Chant
基礎英語 Lessons 39 & 40
Grammar One Chapter 5 Is it Nick's?
Presentation story
Exercise-1 Nick talks about his pictures (p. 17)
Review #3 (p. 18)
Reader 3-B Adventure with Good Friend (pp.12-17)

See you next week!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿