Lesson Report Primary-1 June 7th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Saturday, June 8th 2013.
It's cloudy today.
きのうのレッスンでは、Picture Dictionary の新しいTopic Vegetable Party
に入りましたね。いろいろな野菜の名前が英語でどのように言うのかがわかりましたね!
Up and Away のテキストでは、I am ... I am not ... など、「私は・・・です」「私は・・・ではありません」
の復習をしました。
Workbook では文の作り方を練習しましたが、よくできましたね!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 5  Vegetable Party
Spell the vegetable (Oral practice)
The Vegetable Song
Up and Away Student Book
Unit 8 I am..., I am not ...  Review  (pp. 19-20)
Workbook p. 14

See you next week!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿