Lesson Report Primary-2 February 28th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Saturday, March 1, 2014
It's cloudy and cold today!
基礎英語2月号が終わりました。
皆ロールプレーがとても良くできていました!
Good work!
Grammar One では新しくUnit 20 How often do you help?に入りました。
Never, sometimes, often, usually, alwaysは覚えましょう!
次回はUp and Away Around the WorldではReading Comprehension 問題を解きました。
よくわかりましたか?

<Lesson Review>
Phonics Polite e vowels chant
Phonics crossword puzzle worksheet
基礎英語 #159, 160
Grammar One
Lesson 20 P 63 Exercise 1. Trig and Chip


Have a wonderful weekend! P
lease stay warm!
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿