Lesson Report Primary-1 January 27th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday, January 28, 2015. 
It is sunny. 
Picture Dictionary のTopic 21 (1)に入りました。
このTopicは月の名前、季節の単語で皆の得意なところです。
たくさん覚えましょう!
This is Phonics 2 のUnit 1 Consonant Diagraphs P20はこのUnitの最後のページでテストになっていました。
ずっと学習してきた内容なので満点を取って欲しいところです。
できましたか? 新しいUnit  P 21のChantも早速練習しました。
お家でCDを聞いて練習してください。                    
      
Up and Away Reader Book 2B  P1,2,3 を音読練習しました。

<Lesson Review> 
 Picture Dictionary Topic 21 (1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics 2 Unit 1. 
Do P 20 Consonant Diagraphs Listen,  read and repeat after CD. 
Listen to CD  P21  Vowel Diagraphs  
Write new words in notebook and repeat 3 new words from list
Up and Away Reader book 2B  P1,2,3  Listen to CD and repeat.

Have a great week! 
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿