Lesson Report Primary-2 January 30th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, January 31, 2015.
It' sunny but very cold today!
Picture Dictionary Topic 43 (4)を学習しました。
Grammar Starter Chapter 15 最初のChant を聞いて、
リピートをしてNEW WORDS をノートに写してからExercise 1を解きました。
Chapter 14 で三人称の時に使ったルールを思い出して問題を解きました。皆頑張りました!
Up and Away reader book 3D P1, 2, 3の復習プリントを読んで、解説をしてから問題を解きました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 43(4) 
Sing chant
Say your favorite word from list
Grammar Starter  Unit 15 Read skit out loud. Listen to CD and repeat.
Do exercise 1.  Write NEW WORDS in notebook
Up and Away reader book 3D  REVIEW work sheet P 1, 2, 3  Finish P3 questions for HW


Have a wonderful weekend! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿