Lesson Report Primary-2 January 20th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, January 21, 2015.
It's cloudy and wet today!
Picture Dictionary Topic 43 (1)を学習しました。
新しい単語をノートに書きました。ペットのいる生徒もいない生徒もたくさん覚えてください。
Grammar Starter  Chapter 4  Chip likes bones P65 exercise 4, 5 を解きました。
皆しっかり考えて問題が解けました。Good work!
Up and Away reader book 3Dの音読練習をしました。
P18 - 22を音読しました。
最初に戻って途中までの音読練習もしました。次回はその続きを読みましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 43(1) 
Sing chant
Write new word in notebook
Grammar Starter  Unit 14  Chip likes bones. Read skit out loud. 
Listen to CD and repeat.
Do exercise 4, 5
Up and Away reader book 3D  P18 - 22


See you on Friday! 
Have a wonderful week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿