Lesson Report Primary-1 October 20th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, October 21, 2015. 
It's cloudy today.
Picture Dictionary のTopic 12 (3) を学習しました。
皆さんの台所にも色々な物があります。お家の人にも教えてあげましょう。
単語伝言ゲームは更にパワーアップしましたね!
This is Phonics 2ではP33,34を学習しました。
もうすぐこのUnitは終わります。
まだ不安なところはしっかり覚えましょう!
Up and Away Student Book Unit 20 This is / That is を学習しました。
Up and Away workbook のUnit 20 を解きました。
Up and Away reader book 1Bの音読練習をサポートタイムでしました。
皆とても上手に音読できるようになりました。
New words P26 を学習しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 12 (3)
Sing the chant.
Tell the person next to you your favorite word and pass it along.  
This is Phonics 2   Unit 2 P33, 34
Up and Away student book  Unit 20  This  is  That is
Up and Away workbook  Unit 20
Up and Away reader book 1B Read and practice 
New words P26

See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿