Lesson Report Primary-1 November 4th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, November 5, 2014.
It is sunny today.
Picture Dictionary のTopic 13 (3)を学習しました。
次回は新しいTopicに入ります。お楽しみに!
Up and away student book Unit 6 Whose is it? Whose are they? P13, 14 を復習しました。
P15のREVIEWをノートに写し、内容を確認しました。
Pantsやsneakersはtheyになりました。お家でもう一度復習しましょう!
This is Phonics Unit 5 P51, 52を学習しました。Silent e の穴埋めはできましたか?
どの単語もSilent eで終わっていました!ここに注目してください。
次回は新しいUnitに入ります。
Up and Away student book Unit 8 above/ below/in front of/ behind/ nextto P16、17を復習しました。P18は完成できましたか?お家でそれぞれの単語を使った文を考えることが宿題になっています。頑張って良い文を作ってください。

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 13(3)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list
This is Phonics  Unit 5 Silent e P51,52Listen, read and repeat after CD
.Fill in the blanks
Up and away student book Unit 6 REVIEW Whose is this? Whose are they? P13, 14
Do Review P15 Write sentences in notebook
Up and away student book Unit 17 REVIEW above/ below/ in front of/ behind,
next to P16, 17

Have a good week.
See you Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿