Lesson Report Primary-2 November 21st

Hello Class!
This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, November 22, 2014.
It's sunny  today.
Picture Dictionary Topic 39 (3) を学習しました。
This is Phonics 2 Murmuring Vowels P61 を学習しました。
リスニングが良くできていました。Good work!
Grammar Starter  P53 REVISION の問6, 7 を完成させました。
This を使うかTheseを使うかしっかりと考えて問題が解けました。ここは皆良くできていました。
Up and Away Reader Book 3C   P14 - 17を音読しました。

<Lesson Review>  
Picture Dictionary Topic 39(3
Sing chant
Say your favorite school word
This is Phonics 2.  Murmuring Vowels  Unit 4 P61
Grammar Starter  Unit 11 They aren't mine.  They're Trig's! 
Do exercise 7  Do REVISION 2  6, 7
Up and Away Reader Book 3C P14-17


Have a great weekend! 
See you soon !

Kumiko
 

0 件のコメント:

コメントを投稿