Lesson Report Primary-1 March 6th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's March 7, 2015 Saturday. 
It's cold and rainy outside today.
Picture Dictionary のTopic 24 (2) を学習しました。
This is Phonics 2 Unit 3 P43,44,45を学習しました。
もう少しでこのUnit が終わります。P37のChant をもう一度聞いて練習しておきましょう!         
            
Up and Away Reader Book 2C P6を復習しました。
P7-11 の音読と解説をしました。Suddenlyの単語がまた出てきましたね。
もう覚えましたか?次回までに最初から音読練習をしておきましょう!

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 24(2)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list
This is Phonics 2  Unit 3  P46-49
Up and Away Reader book 2C  P6-11 
Read out loud  and repeat. Talk about story

Have a great weekend! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿