Lesson Report Primary-2 March 13th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, March 14, 2015.
It`s sunny today!
Picture Dictionary Topic 48 (1)を学習しました。
Tigerが怪我した時単語がたくさん出てきました!
Grammar Starter  の補助プリントを解きました。
Be going toを学習しました。
Bridge Work Starter では国、国籍の単語の確認をしました。
次回またミニテストをします。書けるように練習しておきましょう。
P29の色の単語テストもしました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 48(1) 
Sing chant
Write new words in notebook
Bridge Work Starter  Do mini test Country and Nationality, Colors  
Play BINGO game. (colors) Pair work

Have a great week! 
See you in a couple of days.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿