Lesson Report Primary-1 January 26th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It'
s January 27, 2016.  
It's a nice sunny day!
Picture Dictionary 
Topic 18 (3)を学習しました。 
2グループに分かれ単語のゲームをしました。 
まだbとdを間違えてしまう生徒は今日レッスン中に説明したヒントを思い出しながら頑張ってください。
This is Phonics 1 Unit 6 P53Chantを唄いました。
様々な母音のコンビネーションに惑わされないで頑張りましょう!
Up and Away Student Book P14,15,16 He is/ she isの文の復習、ペアワークをしました。
自分たちで文も作りました。
Up and Away reader book 1c, P1-5を音読しました。
ここにHe is, she isMr. Lee isの文がたくさん出てきました!
皆上手に読めました!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 18 (3)
Sing the chant
Work in 2 groups.  Each student memorizes 3 words / write 3 words on board
This is Phonics 1,    Sing P53,  read words from list and write words in notebook.  Group practice
Up and Away student book P14,15,16  He is, she is, Mr. Lee is….  Pair work. Repeat sentences. Make sentences 
Up and Away reader  book 1c  P1-5  

Have a wonderful week !  

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿