Lesson Report Primary-1 May 7th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, May 8th, 2013.
It's sunny today.
きのうのレッスンではPicture Dictionaryで学習した単語をアルファベット順に並べてみました。
少し悩んだようですが、みんなよくできましたね!
ゴールデンウィークをはさんで、少し単語の読み方などで忘れてしまったものもあるようでしたが、しっかり復習ができました。
Is it a pencil? などの質問文の言い方は It is a pencil. となかなか区別がしにくいですね。
次回も練習をがんばってすらすら言えるようにがんばりましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 Numbers
Put the words in the alphabetical order
Song Number song
Up and Away Student Book
Unit 1 - Unit 3  復習 (pp. 1-8)
Unit 3 Word Bongo & Bingo
Is it a desk? Yes, it is. No, it is not. の練習(Picture card)

See you on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿