Lesson Report Junior-1 October 12th

Hello class!
This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Monday, October 14th, 2013.
It's sunny today.
How are you enjoying the holiday?
土曜日のレッスンでは何を尋ねるかを考えながら質問文を作る練習をしました。
応答の仕方がだいぶ上手になってきましたね。
そして、新しい動詞の使い方も練習しましたね。
例文とともにしっかり覚えていきましょう!
Star Teamでは単数形と複数形の復習をしました。すっかり忘れていた人はよく確認しておきましょう。
Our speaker Saturday was Sae.
She talked about her daily routine. とてもよく準備ができていましたね。
You did a good job, Sae!
The next speaker is Shintaro. Get ready for your speech!


<Lesson Review>
基礎英語 Lessons 87 & 88
Bridge Work
Chapter 6 Unit 2 Grammar and Communication-1
疑問詞を使った疑問文 Review
場所の言い方(前置詞)
Exercise-1
Grammar and Communication-2 動詞の紹介-7
want, teach, work, drive, ride, meet
(pp. 89-91)
Star Team  Unit 6  Grammar Review

See you on Wednesday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿