Lesson Report Primary-1 October 1st

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday , October 2, 2013.
It's rainy today. I wish I could stay home!
Phonicsのjingleは慣れましたか?  昨日は上手に唄えていました。
Picture Dictionary Topic 12 , Clean Up the Kitchen には 聞きなれない単語が出てきましたが、一緒に練習して上手に言えるようにしましょう。 
Up and Awayでは Colors の単語を復習しました。  
worksheetも良くできていました! Good work!
Reader The Zoo では Jimmy のチケットが届きました! 次回はどうなるでしょう?

<Lesson Review>
Phonics Jingle
Picture Dictionary
Topic 12 Clean Up the Kitchen
Clean Up the Kitchen Chant
Write words in notebook
Up and Away Student Book
Unit 22 (p.53) Review Worksheet


Enjoy your week ! See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿