Lesson Report Primary-1 December 16th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday, December 17, 2014.  
It is cold today. 
Picture Dictionary のTopic 18  (1)に入りました。
真冬なのにTopicは真夏のビーチ!温かい意味の単語をたくさん覚えて冬を乗り切りましょう!
This is Phonics Unit 6 Polite Vowels P68 を学習しました。
今日でPhonics 1 が終わりました。最後はできましたか?
Phonics 1で習った内容は2でも活用されるので忘れないでください。
Up and Away student ;  Unit 16 P41, 42のPresent Progressive Who questions. を学習しました。
Up and away workbook P24, 25を完成させました。  
Up and away student book Unit 30 Months of the Year P69 を学習しました。
ずは自分の生まれた月から覚えましょう!
Up and away workbook P43 を完成させました。

<Lesson Review>  
Picture Dictionary Topic 18(1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics  Unit 6  Polite Vowels P68
Listen,  read and repeat after CD. Fill in the blanks 
Up and Away student book  Unit 16 Present Progressive   Who questions.
P41, 42  Do P24, 25 in workbook 
Up and Away student book Unit 29  Months of the Year P69.  
Up and away workbook P43

Have a nice week!  
See you  in a few days!                

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿