Lesson Report Primary-2 December 9th

Hello Class!
This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, December 10, 2014.
It's sunny and chilly today.
Picture Dictionary Topic 40 (4)を学習しました。
サポートタイムのカキカキゲームでdictionary scissors がセットで書けていた生徒がいました。
Good work!ワークシートも良くできていました。
This is Phonics 2 Murmuring Vowels P66 を学習しました。良くできていました。
Grammar Starter  Chapter 12 exercise 4, 5 を解きました。
Up and Away Reader Book 3C   P 27, 28, 29 の問題を解きました。
金曜日に答え合わせをしましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 40 (4
Sing chant
Say your favorite  word from list
This is Phonics 2.  Murmuring Vowels  Unit 4 P66
Grammar Starter  Unit 12 A Picnic  Listen to CD and repeat   Do exercise 4, 5
Up and Away Reader Book 3C P27, 28, 29


Have a wonderful week! 
See you soon !

Kumiko
 

0 件のコメント:

コメントを投稿