Lesson Report Primary-2 December 12th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, December 13, 2014.
It's sunny and cold today.
Picture Dictionary Topic 41 (1)を学習しました。運動会に出てくる単語がいっぱいでてきました。
皆さんの運動会とは少し違いますか?
This is Phonics 2 Murmuring Vowels P67 を学習しました。
二つのリストの中でできなかった単語は復習しておきましょう。
Grammar Starter  Chapter 12 のExercise 6, 7 を解きました。
Up and Away Reader Book 3C   P 28, 29の問題の答えを確認しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 41 (
Sing chant
Write new words in notebook
This is Phonics 2.  Murmuring Vowels  Unit 4 P67
Grammar Starter  Unit 12 A Picnic  Listen to CD and repeat   Do exercise 6,7
Up and Away Reader Book 3C P28, 29  Go over answers


Have a wonderful weekend! 
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿