Lesson Report Primary-1 June 10th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Wednesday, Junn 11, 2014.
It's cloudy today.
Picture Dictionary のTopic 4 Colorful Sea Creatures (4)を学習しました。
「好きな単語を2つ」「スペルを1つ覚える発表」はしっかりできていました。
Good work!!
phonics alphabet jingle を暗唱している生徒がほとんどでした! Wow!
This is Phonics のUnit 3 Consonants (子音)を1-21、最後まで学習しました。
次回からは細かく学習します。
Up and Away student book Unit 16. It is/ they are P37, 38を学習しました。
それぞれのルールをしっかりと覚えましょう。
Up and away workbook P 23 に出てきた文は完成できましたか?
文は大文字で始め、文の最後は<.>を忘れずに書きましょう。
Up and away student book P45 How old are you?の復習をしました。
Up and Away workbook P27 B の問題は皆良くできました!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 3 Colors Under the Sea
Sing the chant.
Say your favorite 2 words, spell your favorite word
Sing the Alphabet Jingle
This is Phonics Consonants P14 (1-21) write consonant in notebook while pronouncing
Up and Away student book Unit 16 It is/ they are P37, 38
Up and Away workbook P23
Up and Away student book P45 How old are you? (review)
Up and Away workbook P27 B

Have a great week!
See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿