Lesson Report Primary-2 June 24th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? It's Wednesday, June 25, 2014.
It's cloudy today.昨日のお天気はすごかったですね!
皆頑張って登校してくれてThank you!
Picture Dictionary Topic 29(), Picnic Lunchchantは完璧でした。
This is Phonics Unit 2 "oo" chantP 25の問題もしっかり解いてからゲーム対決をしましたが、皆たくさんの単語を覚えてくれました。Good work!
Grammar Starter では Chapter 4 Is Carlo from Italy?P18 exercise 6の問題をときました。
もうすぐこのChapter が終わります。その前にわからないところが無いか確認をしておきましょう。
3A Magic Picture Book worksheet 11を完成しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 29 Picnic Lunch()
Sing chant
This is Phonics sing chant  Listen to the CD and repeat
Do P 26
Memorize as many words as you can(divide class into two groups)Write words on board
Grammar Starter Unit 4 Is Carlo from Italy?
Do exercise 6
Up and Away Reader 3A Magic Picture Book worksheet 11


Have a wonderful week. 
See you!


Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿