Lesson Report Primary-1 June 6th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, June 7, 2014. It's rainy today.
Picture Dictionary のTopic 4 Colorful Sea Creatures (3)を学習しました。
‘好きな単語を一つ発表‘はしっかりできていました。次回は3つにしましょう!
久しぶりにphonics alphabet jingle を唄いましたが皆覚えていました!Great!
This is Phonics のUnit 3 Consonants (子音)を学習しました。1-18まで確認しておきましょう。
Up and Away student book Unit 10. Review :P 23 am/is/areを復習しました。P24も終わりました。
ここはとても大切なところです。もう一度復習をしておきましょう。
Up and away workbook P 17に出てきた様々な疑問文を学習しました。
ルールを覚えておきましょう。
Up and away student book P45 How old are you?
Up and Away workbook P27 A の問題を解きました。次回はB.を解きましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 3 Colors Under the Sea
Sing the Chant
 Say your favorite word
This is Phonics Consonants P14 (1-18) write consonant in notebook while pronouncing
Listen to the CD (for 1-12 ), (13-18)repeat, write words while pronouncing
Up and Away student book review Unit 10 Review: is/am/are P23, Complete
Review : Is he?/ Is she?/ Are you?
Up and Away workbook P27
Up and Away student book P45   How old are you? Write sentence in notebook.

Have a great weekend!
See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿