Lesson Report Primary-1 June 17th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, June 18, 2014.
It's cloudy today.
Picture Dictionary のTopic 5 Vegetable Party (1)に入りました。
皆、野菜は好きみたいですね!野菜の単語をたくさん覚えましょう!
Phonicsのchantは上手でした!Good work!
Up and Away student book Unit 17  You are/ We areの復習をしました。
P40の疑問文 Are they?を学習しました。文が書けるようにしましょう。
Up and away workbook P 24 Bを完成し、P40の文をノートに書きました。
リピートしながら書くと覚えますよ!
伝言ゲームを初めてトライしました。しっかり聞いて伝える練習をしましょう。
文は学習した内容から出ます!

<Lesson Report>
Picture Dictionary Topic 4 Vegetable Party 
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics Consonants P17
Up and Away student book Unit 17 Review You are/ we are
Up and Away student book P40 Are they?
Up and Away workbook P24 B

Have a great week!
See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿