Lesson Report Primary-1 June 13th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, June 14, 2014. It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 4 Colorful Sea Creatures (5)を学習しました。
ワークシートはできましたか?終わっていない生徒は完成させてください。
次回はTopic 5にはいります!
This is Phonics のP 16、発音に気を付けながら単語の練習をしました。
毎回少しずつ覚えましょう!
Up and Away student book Unit 17. ペアワークで You are , we areを学習しました。
次回はこれを頭に入れながら疑問文を作ります。
Up and away workbook P 24 Aを完成しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 3 Colors Under the Sea
Sing the chant.
This is Phonics Consonants P16
Pair work Repeat each word to each other
Up and Away student book Unit 16 It is/ they are P37,38
Pair work. Present sentences to class I pairs
Up and Away workbook P24

Have a great weekend!
See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿