Lesson report for August 4、2015 Primary-1

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday, August 5, 2015.  
It's sunny and very hot again!  
Picture Dictionary のTopic 7(5) を学習しました。
対決ゲームでたくさんの単語を書きましたね!
Good work everyone!
This is Phonics ではUnit 6 P53のChantをうたいました。
P66を学習しました。
Do you have a~?の疑問文をたくさん作りました。
Up and Away Student Book P34を学習しました。
今回でNouns;  Person Place or Thing の単数が理解できたと思います。
忘れないでください!

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 7 (5)
Sing the chant.
Write words on board (2 groups)
This is Phonics 1  Unit 5  Silent e  P53 Listen and write  words  Do P65
Make sentences. Do you have a….?
Up and Away Student Book  P33,34 nouns



Have a nice summer vacation!  
Be safe!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿