Lesson Report Primary-1 August 18th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday, August 19, 2015.  
It's sunny and  hot !  
Picture Dictionary のTopic 8(1) を学習しました。
新しい単語をノートに書きました。
This is Phonics ではUnit 6 P53のChantを久しぶりにうたいました。
カードを使って単語練習をしました。
お休みのクラスメートがたくさんいたので、今日は今までの復習をメインにレッスン
を行いました。
夏休みの宿題の確認もしましたが、皆頑張ってくれたようです。
GREAT!!

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 8 (1)
Sing the chant.
Write new words in your notebook
This is Phonics 1  Unit 5  Silent e  P53 sing the chant.  Use the picture
cards and write the words on the board
Write the days of the week, birth month, on the board.  Correct your peer`s
spelling!



Have a good week and see you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿