Lesson Report Primary-1 August 25th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday, August 26, 2015  .  It’s rainy and cool today!  
Picture Dictionary のTopic 8(3) を学習しました。
This is Phonics ではUnit 6, P67 のList A + Bを復習しました。
ペアで単語が読めているかチェックもしました。 
P68はUnitの総まとめでしが皆できましたか?
違っていた単語はもう一度お家で練習してください。
Up and Away Student Book、P34、35に出てきた名詞(複数)を学習しました。
大切なところなのでしっかり覚えましょう!
Up and Away reader book 1Aに入りました。P1,2,3を音読しました。
お家でも練習しましょう!
夏休みの宿題に出ていた単語P1+Wednesday, Thursday, Saturdayを使ってBINGOゲームをしました。
皆頑張りました!次回もやりましょう!

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 8 (3)
Sing the chant.
Do BINGO game using phonics (+Wednesday, Thursday, Saturday) words from
spelling list (summer HW) 
This is Phonics 1  Review P 67  Lists A and B.  Work in pairs.  Do P68
Up and Away student book  P34,35  Write plural nouns in notebook
Up and Away reader book 1A  P1,2,3

Have a good week and see you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿