Lesson Report Junior-1 April 21st

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Tuesday, April 22nd, 2014.
It's sunny today! We can see the beautiful sky!
Are you happy?
きのうのレッスンでは I と my, you とyour, we と our の使い方をさらに練習しました。
our がなかなか読めなかったようですが、しっかり覚えましょう。
基礎英語では、can ...の文が出てきましたね。
発音に気をつけて、上手に言えるといいですね!
アルファベットの音は26文字分すべて練習が終わりました。
ポスターの文字の色に注目!でしたね。


<Lesson Review>
Alphabet Phonics U-Z
基礎英語 Lessons 11 & 12
Bridge Work Chapter 1 Unit 1
Grammar and Communication-4 my, your, our, your
Exercise-4  #1
Word Box #2  Foods (pp. 11 - 12)
BingoBongo What's your favorite food?


Have a great week!
See you on Thursday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿