Lesson Report Primary-1 April 8th

How are you? This is your second week of lessons.
Let's have fun!
It’s Wednesday, April 9, 2014.
It's sunny today. 

Picture Dictionary のTopic1 Alphabet (3) を学習しました。  
Chantも頑張って唄えましたね。
This is Phonics のUnit 1 The Phonics Alphabetを学習しました。
*アルファベットのそれぞれの文字には、(名前)と(音)があります! 覚えましょう!
まずは、A - G を正確に発音できるようにしましょう。

Up and Away Student book , Unit 1 a の復習をしました。
Up and Away workbook P7 を完成しました。皆良くできていましたね。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 1 Alphabet
Sing the Chant
This is Phonics Unit 2 The Phonics Alphabet
Sing the jingle A-G. Write new words
Up and Away Student book Review Unit 1 a
Up and away workbook P7

Have a fun week!
 See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿