Lesson Report Primary-1 April 25th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, April 26, 2014.
It is sunny today. I hope you are enjoying your weekend.

きのうのレッスンでは、Picture Dictionary のTopic 2 Numbers (4) を学習しました。
数字の横に書いてある単語も完璧に覚えましたね。 
Good work!
This is Phonics のUnit 2 The Phonics Alphabet のjingle、A-Zは良く歌えていました。
カードを見て順番にA says a ,a, apple..といった発表もとても上手にできていました。

Up and Away student book Unit 11 P26 Good morningの復習をしました。
ノートに文を写す時は、一文につき、一行書くとわかりやすいですよ!

Up and away workbook P9   It is… の問題を解きました。
また、Up and Away student book P 9,10 Is it? を学習しました。
質問とその答え方を理解しましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 Numbers
Sing the Chant
This is Phonics Unit 2 The Phonics Alphabet . Review A-Z .
Up and Away student book . Review Good morning.
Write sentences in notebook
Up and Away work book P9 It is.
Up and Away student book P 9, 10 Is it?
 Practice asking questions and answering

Have a wonderful weekend! See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿