Lesson Report Primary-1 April 22nd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Wednesday, April 23, 2014.
It's sunny today. 

きのうのレッスンでは、Picture DictionaryのTopic 2 Numbers (3)を学習しました。  
Chantが上手に唄えました。Good work! 
This is Phonics のUnit 2 The Phonics Alphabetのjingleがとても良く唄えました。

Up and Away Student book , Unit 11 Good morningを学習しました。
様々な挨拶を学習しました。お家でも是非使ってください。

Up and Away Student book Unit 3 It isの文を作りました。
It is a desk. 英語の学習をしている実感がわいてきましたね!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 Numbers
Sing the Chant
This is Phonics Unit 2 The Phonics Alphabet
Sing the jingle A-Z
Up and Away Student book.Unit 3  It is  P7,8
Write sentences in notebook.
Up and Away Student book Unit 11 Good morning and other greetings


Have an exciting week!
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿