Lesson Report Primary-1 April 15th

How are you? It’s Wednesday , April 16, 2014.
It's sunny today. 
レッスンの始めに様々な挨拶の練習をしてきました。
まとめると...
What's your name?
 What's the date?
What's the weather like?
Picture DictionaryのTopic 2 Numbers (1)に入りました 。  
Chantのリズムが少し早いですが、頑張って覚えましょう。 
This is Phonics のUnit 1 The Phonics Alphabetを学習しました。
*A - Nを復習、O-Tを新しく学習しました。 O says o, o octopus!
Up and Away Student book では、 Unit 1 a/ an の復習をしましたね。
そしてUp and Away Student book Unit 11では  Hello. How are you ?を練習しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 Numbers
Sing the Chant
This is Phonics Unit 2 The Phonics Alphabet
Sing the jingle A-T. Write new words O- T
Up and Away Student book.Review Unit 1 a /an
Up and Away Student book Unit 11 Hello. How are You? Pair work

Have a fun week!
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿