Lesson Report Primary-1 April 29th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, April 30, 2014.
It's rainy today. 
Picture DictionaryのTopic 2 Numbers (5)を学習しました。
皆の好きなnumberがわかりました。発表も上手にできましたね!
This is Phonics のUnit 2 The Phonics Alphabetのカードをアルファベット順に発表できました。 Good work!
Up and Away Student book, Unit 12 Classroom Commandsを新しく学習しました。
文の最後に、pleaseを付ける事を忘れないでください。
Up and Away Student book Unit 3 のIt is .... の文を復習しました。
Up and Away Student book Review: Is it?/ It is. をノートに書きました。
終わっていない生徒は完成させましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 Numbers
Sing the Chant
This is Phonics Unit 2 The Phonics Alphabet
Sing the jingle A-Z
Present the phonics alphabet cards in order
Up and Away Student book Unit 12 Classroom Commands
Up and Away Student book review P 10 Is it?
Up and Away Student book do Review : Is it?/ It is. P11
Write sentences in notebook

Have a great week! See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿