Lesson Report Primary-1 April 18th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, April 19, 2014.
It was very cold and rainy last night but it's cloudy today.
きのうのレッスンでは、Picture Dictionary のTopic 2 Numbers (2) を学習し、 chant も唄いました。
速いリズムのchantですが、頑張りましょう。

This is Phonics のUnit 2 The Phonics Alphabet のjingleはA-Tの復習と、新しく
U-Zを学習しました。これでPhonics Alphabetのjingleが完成しました!

Up and Away student book Unit 11 P25 Hello. How are you?の復習をしました。
Thank you のth の発音に注意をしましょう。‘サンキュー‘と言うのは禁止にしましょう!

Up and Away student book の a / anを復習し、BINGO and BONGOに初挑戦。
皆ルールを理解し、覚えたので良くできました!Good Work!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 Numbers
Sing the Chant
This is Phonics Unit 2 The Phonics Alphabet . Review A-T .
U-Z. Sing chant. Write Uu umbrella …. In notebook.
Up and Away student book . Review Hello. How are you?
Up and Away work book Unit 11 P25 (A)
Up and Away student book Review a/an . BINGO and BONGO

Have a fun weekend!
See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿