Lesson Report Primary-1 July 11th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, July 12, 2014. It's hot and humid today!
Picture Dictionary のTopic 6 Fruit Gym (3)を学習しました。
Phonicsの教科書P 19A を復習しました。 
単語をアルファベット順にノートに書きました。
前回に比べ、皆スラスラ書けるようになりました。Great!!
Up and Away student book Unit 23 This/ That isを学習しました。
That tree is green. This pen is red. と言った文作りをしました。
宿題は2つの文を作る事です。頑張ってください。
Up and Away workbook P33 を完成しました。 
Up and away Workbook P32 を解きました。
Up and Away Reader Book 1A P20-23 を音読しました。
今回でリーダーの内容は終了となります。
次回はリーダーの最後に出てくる問題を解きます。
本文が読めるか確認しておきましょう。

<Lesson Report>
Picture Dictionary Topic 5 Fruit Gym (3)
Sing the chant.
Say your favorite fruit
This is Consonants P19 A Write words in alphabetical order in notebook.
Up and Away student book Unit 23 This / That is
Up and away workbook P33
Up and Away workbook Unit 22 Colors P32
Up and Away Reader book 1A (P20-23) Listen to the CD, repeat, practice

Have a great weekend!
See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿