Lesson Report Primary-2 July 15th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? It's Wednesday July 16, 2014.
It's hot and humid today.
サポートタイムで使った感情等の単語は皆すっかり覚えましたね!Super!!
Picture Dictionary Topic 31 (2),  Bears Go Campingの単語に慣れましたか?
次は覚えましょう!
This is Phonics Unit 2 P32の問題は解けましたか?
今日のコンテストはここからの出題となりましたが、全部でいくつ書けましたか?
Grammar Starter では Chapter 5 A book for Trig ではExercise 8を完成させました。 
A to The の使い方に注意しましょう
3A Magic Picture Book worksheet 18, 19, 20, 21を復習しました。
終わりが近いです。もう一度テキストを読んでわからないところが無いか確認しておきましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 31 Bears Go Camping  (2)
Sing chant
This is Phonics sing chant   Listen to the CD and repeat
Do P32
Grammar Starter  Unit 5 A Book For Trig
Do Exercise 8
Up and Away Reader 3A Magic Picture Book  worksheet 18-21 REVIEW
Memorize and write as many words as you can. (3 groups: Phonics  P32)


Have a wonderful week. 
See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿