Lesson Report Primary-2 July 11th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Saturday, July 12, 2014. It's hot and humid today.
Picture Dictionary Topic 31 (1), Bears Go Campingに入りました。
新しい単語をノートに書きました。少しずつ覚えましょう。
This is Phonics Unit 2 P31 の問題は解けましたか?
Grammar Starter では Chapter 5 A book for Trig ではExercise 6, 7を完成させました。 
最後のコンテストはここから出題されましたが、少し難しかったようですね。次回も頑張ってください。
3A Magic Picture Book worksheet 17 を復習しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 31 (1)
Sing chant
Write new words in notebook
This is Phonics sing chant  Listen to the CD and repeat
Do P31
Grammar Starter Unit 5 A Book For Trig
Do Exercise 6,7
Up and Away Reader 3A Magic Picture Book worksheet 17 REVIEW
Memorize and write as many words as you can. (3 groups: Grammar Starter Exercise (6)


Have a wonderful weekend. 
See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿