Lesson Report Primary-1 July 15th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? 
It’s Wednesday, July 16, 2014. 
It's hot today!
Picture Dictionary のTopic 6 Fruit Gym  (4)を学習しました。
次回がこのTopicの最終回になります。単語がしっかりと書けるようにしましょう!
Phonicsの教科書P19B を復習しました。 
単語をアルファベット順にノートに書きましたが、皆パワーアップしていました。Wonderful!
Up and Away student book  Unit 23  This/ That is復習しました。
新しく These/Those areを学習しました。それぞれの単語が持つ意味を確認しておきましょう。
Up and Away workbook P34を完成しました。 
Up and Away Reader Book 1A New Words P 24, 25, 26 のリスニングとリピートをしました。
全文をノートに写すのが宿題です。行間にも気を付けてください。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 5 Fruit Gym (4)
Sing the chant.
Say your favorite fruit (x2)
This is Consonants  P19 B Write words in alphabetical order in notebook.
Up and Away student book  Unit 23  This / That is (Review)
Up and away student book Unit 23 These are、Those are
Up and away workbook P34
Up and Away Reader book 1A  (P24,25,26)  Listen to the CD, repeat, practice
Underline New Words; write sentences in notebook

Have a great week! 
See you in a few days!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿