Lesson Report Primary-2 July 22nd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, July 23, 2014.
It's sunny and very hot in Tokyo!
Picture Dictionary Topic 31 (4), Bears Go Campingは今回が最後です。
ワークシートはできましたか?
This is Phonics Unit 2 P34の問題を完成させました。
How many books do you see? I see three books. のような文作りをしました。 
注意するべき点を思い出してもう一度確認しましょう!
Grammar Starter では Chapter 6 Maria is Italianに入りました。
地名、各国民の単語に馴染みましょう!
今日のかきかき大会はここから出題されました。たくさん書けましたか?
3A Magic Picture Book A New Words を復習しました。
次回は3Bに入ります。教科書を忘れないでください。


<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 31 Bears Go Camping (4)
Sing chant
Worksheet
This is Phonics sing chant  Listen to the CD and repeat
Do P 34  Make sentences. Present
Grammar Starter Unit 6 Maria is Italian read dialog and listen to CD Write new words in notebook. Memorize as many as possible and compete in two groups.
Up and Away Reader 3A Magic Picture Book Review New Words. 
Read and practice and present to class.


Have a wonderful week!   
See you Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿