Lesson Report Primary-2 July 18th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Saturday, July 19, 2014.
It's cloudy and humid today.
Picture Dictionary Topic 31 (3), Bears Go Campingは次回が最後です。
単語の確認をしておきましょう。
This is Phonics Unit 2 P33 の問題はリスニングのテンポが少し早く困っていた生徒もいました。
もう一度お家でCDを聞いて復習をしておきましょう。
Grammar Starter では Chapter 5 A book for Trig ではExercise 9を完成させました。 
There's a lamp. There's a pencil case.等の文作りはできましたか?
ペアワークで相手が作った文もしっかり聞き取れましたか?このChapter は今回で終わります。
復習しておきましょう。
3A Magic Picture Book worksheet 22, 23を復習しました。
リーダーを最初から最後まで音読をしましたが、皆読めましたか? 
お家でCDを聞きながらもう一度チャレンジしてください。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 31 Bears Go Camping ()
Sing chant
This is Phonics sing chant  Listen to the CD and repeat
Do P 33
Grammar Starter Unit 5 A Book For Trig
Do Exercise 9  Make sentences and present.
Up and Away Reader 3A Magic Picture Book worksheet P22, 23 Read 3A from the beginning to the end.


Have a wonderful weekend! 
It is the beginning of your summer vacation!
See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿