Lesson Report Primary-1 July 1st

How are you? 
It's Wednesday, July 2, 2014. It's sunny and hot today!
Picture Dictionary のTopic 5 Vegetable Party (5) が終わりました。
次回はfruitがたくさん出てきます。お楽しみに!
Phonicsの教科書P 20 を完成させました。
Ham, nut,等のスペルを覚えましょう!
Up and Away student book Unit 14 Singular nouns  P31, 32を復習し、P33を学習しました。 
Up and away workbook P21 の内容は理解できましたか?
Up and Away Student book Unit 20 This is/ That isを復習しました。
複数の名詞が出てくる Unit 21 のThese areを学習しました。
それぞれの意味を理解しておきましょう!
Up and away workbook P30の問題はできましたか?
Up and Away Reader Book 1A P10-12を音読しました。
練習をしておきましょう。

<Lesson Report>
Picture Dictionary Topic 4 Vegetable Party (5)
Sing the chant.
This is Phonics sing jingle
This is Consonants P20
Up and Away student book Unit 14 Singular nouns P31, 32, 33
Up and Away student book Unit 20 Review  This is /That is
Up and away workbook P 21
Up and away student book  These are Unit 21
Up and away workbook P30
Up and Away Reader book 1A (P10-12) Listen to the CD, repeat, practice

Have a fun week!
See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿